Torsdag.


Jag bloggar från soffan. Sjukt high-tech va? Förutom att jag knappt ser vad jag skriver eftersom tvskärmen är liiiite för långt bort. Jag äter jättemycket frukost bara för att det är gott, och nu ska jag läsa lite kurslitteratur så jag slipper skämmas på lektionen idag. Ja. Ungefär så. Och ikväll ska vi ha spelkväll, wweeyyy!

Åh, igår åt jag klyftpotatis, pepparbiff och grönpepparsås. Och massa naturgodis. För jag fick minsann bestämma igår, hela dagen. Synd bara att jag hatar att bestämma saker. Och så har jag sett det sötaste jag sett i hela mitt liv. Frozen planet avsnitt 4. En isbjörn föder en unge lite för tidigt. Ungen kryper upp och lägger sig alldeles vid mammans nos och så blir den kramad och herregud herregud herrejävlaguuuud vad söööööt den äääääär jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0