Tisdag.

Jahaaaaaa, då har jag tvättat, läst en artikel och tittat på Gossip Girl. Fortsättningsvis borde jag gå till skolan och läsa någon skitartikel på danska, köpa kurslitteratur, låsa upp min telefon, köpa ipren, salva, lypsyl och kanel-te. Borde och borde ... jag borde även städa köket, slänga sopor, städa mitt rum, diska och bli vuxen och ansvarstagande. Men något gnager inuti idag. Som om det inte är riktigt rätt och sådär, ni vet. Som om inget alls kommer att gå bra. Som om det där med livet är påväg lite utför. Men jag gillar utförsbackar så länge jag får åka pulka, så det kanske går bra ändå. Lite mer kaffe på det, sen kör vi. Jajajajajaja kör på ba. Ba. Ba. Ba gör't.
(Ayyayaya Coco Jumbo ayyayai?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0