Hejdå internet!


Okej, imorgon börjar första veckan på det nya året. Och jag kommer vara internetfri hela veckan. Så ring mig gärna, sms:a mig, underhåll mig. Jag kommer antagligen ringa er. Konstant. Och fråga om ni kan googla den där skådespelaren jag inte kan komma på namnet på, sms:a och fråga om numret till vadsomhelst och recept på kallamigvadduvill. Osv. Det här är då inte riktigt en idé som jag är känner mig helt bekväm med, men det ska bli ett reportage i Ergo av det så ni kan ju läsa om min frustration om några veckor. Åter igen: snälla hör av er. Kom och hälsa på. Jag kommer garanterat vara uttråkad redan imorgon vid 20-tiden när jag har återvänt från det simpla skoglivet till den anrika studentstaden Uppsalas svar på Chinatown: Flogsta. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0