God fortsättning osv

Är det kanske dags för att byta blogg igen, eller göra något annat extremt radikalt? Det är ju trots allt den första januari. Då börjar man ju om på nytt. (Ironi.)

Vet ni hur jag har spenderat den första januari år 2012? Med att spy. Konstant. I sex timmar. Kycklinggryta och magsaft. Fyfan vilken kombo. Kräkikräki. Jag har suttit framför toalettstolen och gnytt och svurit, legat i min säng och vridit på mig och hulkat i en hink på sängkanten. Ja, ni ska fan få den här bilden inpräntad. Förstår ni hur synd det har varit om mig idag?

Till slut, när jag mådde bättre, satt jag och drack sockerdricka i sängen och pratade med Gustav. Då ramlade tavlan på väggen ovanför ner över mig (Ps den är asstor!) och i paniken släppte jag sockerdrickan så den rann ut i min säng medan tavlan låg ovanpå mig. Livet är gott.

Men igår var en sjukt bra dag, fantastiskt jättebra och fin och god och trevlig och mysig och kanske också lite full.
 (Men fan inte så full att jag på något sätt skulle vara VÄRD den här kräkdagen. Nej.)

Och nu måste jag gå och duscha. Jag är seriöst impregnerad i spyor. Mums vad gott jag luktar. Kom och gossa lite!

Jag blev för övrigt uppgraderad från "pussgurka" till "sötnos" av Elias och Victor igår. Jävla älsklingsungar!

Och så två fina bilder på mina fina brorsöner, från igår:



Jonathan



William


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0