Idag är det helg.

Snart är det helg! Är inte det fantastiskt trevligt? Jo, det är det. Jag har massa att ta igen. Som typ att vika tvätt, baka twixrutor och gå på loppis. Men helgerna är ju så korta och det finns andra saker man vill hinna med också! Men någon gång snart, så vill jag ha en hel pysselhelg. Eller åtminstone en pysseldag! Jag har sådan lust att måla men jag ger det inte tiden. Jag vill göra klart mitt fotoalbum, måla flaskor, sy en kjol, klä in böcker, osv i all oändlighet. Och skriva dikter och dricka rödvin. Det ska jag göra snart! Snart.



Tills vidare lyssnar jag på den här låten, dricker kaffe som inte smakar något alls och väntar på att få gå till skolan och göra slut på den här veckan. Nu, nu, nu, nu. Nu är vi lyckliga allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0