Idag.



Pluggade grammatik i skolan. Funderade över varför massa ord var markerade och tyckte det var skitstörigt. Tills jag skulle kolla i facit om jag markerat rätt bisatser och upptäckte att det visst var facitet jag gjort uppgiften i. Har jag uppnått en ny nivå av fusk? Fusk utan att veta att det är fusk?



Mitra ser lite rädd ut, kanske är hon lite orolig för att få en interjektion i armen?



Hade med mig en otroligt fin matlåda.



Köpte batterier till mina spotlights.




Min fina sittkuddegrej som jag köpte i fredags. PUSS SITTKUDDEN PUSS!



Förvaringsutrymme inuti. Älskar't. Gissa vad jag ska göra ikväll?



En sånhär jacka var det som jag köpte för 99 kronor (obs viktigt, ordinarie pris: 998 kr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0