Utkast: Maj 31, 2011

Åååååkej, seriously speaking azzooooo. Nu är det dags att bli seriös. Skriva en opponering och läsa lite uppsatser. Det blir bra. En påse godis och en kaffe på det så blir ju det här en toppendag!

Idag hade jag skitdåligt morgonhumör. Sådär som jag brukade ha förut men som jag inte har så ofta längre eftersom jag oftast sover själv och får gå upp när jag vill. Men imorse var jag skitförbannad. Jag kastade min telefon över bordet så den flög ner i golvet och batteriet åkte ur, sedan reste jag mig upp och skrek "MEN JA JAG GÅR VÄL UPP DÅ", ungefär. Herregud jag måste skärpa mig! Nu är jag iallafall lite gladare. Därmed inte sagt att jag är glad, endast att jag inte längre vill sjukskriva mig från livet. Eller jo, det vill jag nog lite. Jag är otrevlig. Måste bättre mig. Eller nej, det måste jag inte. Jag kan vara som jag är va och det är okej? Sedan är det tydligen också okej när folk tar avstånd från mig för att jag är ett mongo? Jag respekterar andras åsikter. Eller inte. YOU SHALL WOOORSHIP ME AND NO ONE ELSE! (Följ efter den vita kaninen!) Har jag sagt att jag har sovit lite halvdåligt i typ två veckor snart? Det börjar märkas på mitt intellekt. Måste nog gå i tuggummiterapi. Hubbabubbaterapi. Stimorolterapi. V6-terapi. Och så lite extra terapi på det! YAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0