Fredag.

Jag är lite trött på personer vars signalsystem inte fungerar. Men strunt i det nu.
Idag åker jag till Falun och träffar Sofie och Emmilie och det ska bli så jätteroligt!

Nu är jag hungrig igen fastän jag åt den fetaste mackan i världen till frukost och tänkte "fan jag kommer aldrig bli hungrig igen!" och än en gång visar mina tankar sig inte stämma. Jag skulle städa var det tänkt, men jag orkar inte så jag åker nog ner på stan och kollar runt lite fram tills tåget går istället. Bara för att ni är så himla intresserade av att veta detta.

En ganska jobbig natt har det varit också. Har typ legat i dvala eller något, eller heter det så när det känns som att man inte sover fast man gör det? Sedan vaknade jag klockan sex och kunde inte sova mer. Fast sedan sov jag nog lite till och gick upp vid åttatiden eller så. Dålig natt. Dåligt. Undermåligt. Skitsamma. Jag är sur fast glad fast trött fast.. nej, så fast är jag nog inte.

Mamma - Andreas, det ser ut som att du har varit på Cypern! Ja, fast det har du ju också..
Jag - Ja, eller så ser det ut som att du har varit på supen. Fast ja, det har du väl också.

Blir lite jobbigt om han kommer komma ihåg vad jag har sagt till honom. Nu är liksom den enda chansen jag kan vinna en diskussion och vara otrevlig utan att få tillbaks massa skit.
-Ja, du är ju inte jättesnygg direkt. Se till och var lite sötare nästa gång jag kommer hit.
-Alltså du skulle ju verkligen inte vara direkt snygg som fet.
-Andreas vafan, vakna nu så du kan fixa min dator!

(Men ta i beaktning att jag säger allt detta på ett mycket kärleksfullt sätt.)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0