Lönnmord.

För några sekunder så kände jag mig precis som min mor. Jag kom in från balkongen efter att ha varit ute och rökt, och Thomas satt och läste i soffan. Jag sa:
-Men ser du verkligen något när du läser nu det är ju så mörkt ska jag inte tända lampan?!
Sedan dog jag lite inombords. Men, jag får väl glädja mig med att jag försökte vara omtänksam iallafall.

Så, vet ni vad jag ska göra alldeles strax? Jag ska gå hem till Arne på en traditionsenlig torsdagspianolektion. Och så ska han bjuda på ungersk valnötstårta. Jag är PEPP!

Min matdag har ju för övrigt varit ganska bra:
Fyra knäckisar med massa ost
Fyra kiwis
Två äpplen
Fyra halstabletter
Tre koppar kaffe
En kopp te

Jag skulle aldrig palla att gå på LCHF, förstår jag.
Bröd och frukt är ju mina huvudsakliga näringskällor, vafan!

Vet ni vad man kallar de människor som jobbar på maplesyrup-fabriker?
-Lönnmördare.

WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0