Godnatt världen.

Fryser seriöst ihjäl snart. Har duschat, legat under täcket i typ 40 minuter men fryser fortfarande som ett jävla mongo. Hostar och snörvlar och det rinner i ögonen. Ja, alltså. Jag kände väl att jag höll på att bli lite sjuk i tisdags. Tror jag har lyckats bromsa förkylningen lite med hjälp av öl, men nu är den här på riktigt. Faaaaaaaaaaan, det är lite synd om mig. Jag behöver värme. Jag behöver lite kärlek. Alltså.. näe. Jag behöver liksom bara en vetekudde och en klapp på kinden. Men jag kan klappa mig själv, och en vetekudde har jag ju. Jag är ju en självständig kvinna, som ni säkert vet. Skulle väl ha haft en uppblåsbar göbbä bara så jag har något att skeda med på nätterna.. Näe, alltså... har jag varit singel för länge nu? Nej, det har jag inte. JAG ÄR JU BARA SJUK OCH ÖMKLIG VAFAN! Och så ska jag gå upp typ kvart över sex imorgon. Det blir ju supermongoroligt. Med den anledningen går jag och lägger mig och sover nu, klockan 21:00. Godnatt världen.

För övrigt, blir alla efterblivna människor placerade i Sala? Det känns som ett sådant ställe. Har nog enbart träffat moggiga människor därifrån. Idag gick det på en tjockis på tåget i Sala som slickade sig runt och i munnen med tungan oavbrutet medan hon såg ut över de fullsatta gångarna på tåget. Man ba liksom.. stäng. munnen. och. ta. en. jävla. plats.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahaha

2011-03-07 @ 06:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0