Söndag!

Imorgon åker jag hem.
Idag har jag fått både frukost, middag, choklad och vindruvor. Det är härligt att bara få saker! Jag var visserligen tvungen att sätta på kaffet för att få frukost och jag var visserligen tvungen att vara barnvakt för att få mat men vafan, det är det ju helt klart värt! JOJJOOOoooOOOOOO! William och Jonathan ville leka en skitdryg lek när man måste lägga sig platt på mage när någon säger vit men jag vägrade eftersom jag var bakfull, eller ja, min fina ursäkt var "Men jag är trött, jag har cyklat idag."

Och imorgon åker jag hem. Som sagt.
Jag har blivit för bekväm, jag har vant mig av vid att åka runt.
Jag packar för mycket för att jag kan ju faktiskt behöva det här och det här och det där.
FAKTISKT! Nu ska jag packa lite till och sedan sova. SHE NEEEDZ IT, som Gollum skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0