Snörvel.

Den här allergin är den värsta sedan  jag blev tillräckligt vuxen för att ta hand om mig själv. Jag behöver fan assistans alltså, jag låg och kliade, vred och vände på mig tills jag skrek och suckade i frustration. Vaknar upp vid fyra efter att ha sovit två timmar, kan inte somna om. Klia. Kissa. KLIA-KLIA-KLIA-KLIA. Planerar överdos av allergitabletter. Somnar om istället. Vaknar upp klockan nio i ett snörvelanfall. Så nu sitter jag här, öm om mina händer som inte har så mycket hud som de borde och kroniskt nysande och snörvlande. För det är ju så underbart med sommar! JOJJO!
Nu tvättar jag för.. tredje gången på en vecka (Näe, jag har inget liv.)
Ssedan ska jag äta tacos. ÅH TACOS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0