Onsdag! (Fast torsdag?)

Idag är det torsdag enligt mig. Mamma tyckte också att det var
torsdag så jag tycker att vi kan konstatera att det är.. torsdag.

Har en bror som är vaken (sjukt bra), hemmakvällgodis för 37 spänn och inväntar Johanna och då ska vi käka pizza. Jag blir tjock. Men vad fan gör det egentligen? Lite fett är väl alltid bra.. eller något?

Det är sjukt varmt. Sjukt, sjukt, sjukt varmt!

Kinesen i min korridor åker hem imorgon, hon sa att hon kommer sakna mig. Sjukt konstigt. Jag råkade svara att jag kommer sakna henne med. (Oklart varför jag sa det, tror jag fick panik.)

Och för övrigt så kan vi ju konstatera att det inte är en jättebra idé att börja baka muffins klockan tre på natten efter krogen. Särskilt inte när man får för sig att freestyla utan recept. Men jag är ganska gullig ändå, är jag inte? Min gäst som kom sedan uppskattade dem inte överdrivet mycket.. Men som sagt så var det ju ganska gulligt tänkt av mig. Synd bara att jag glömde att ha i smör. Synd att typ hälften av smeten hamnade på plåten istället för i formarna. Men är man full så är man. Då gör man bara sitt bästa.

Jaja, annars då? Sommarlov! Det gör mig rastlös. Jag vill ha ett jobb! Lite struktur på tillvaron, thankyou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0