Okej.

Erkänner härmed för mig själv att jag blir en bitch om jag inte får min ensamtid. Har nu inte varit ensam en enda sekund sedan i tisdags och det börjar tära på mitt psyke. JAG ÄR TJURIG OCH JAG VILL INTE GÖRA NÅGOT ALLS JAG VILL BARA VARA SJÄLV SLUTA NUUUUUUUUUUUUUU!

Lite så blir jag. Men jag kan inte säga det högt. Nej, för sånt gör jag inte.

Idiot.

Och så vill jag liksom.. vill jag liksom.. jag känner att jag liksom
osv
osv
osv
men istället är jag i skogen
som jag inte brukar vilja vara i ensam
med en önskan att få vara ensam
eller inte ensam
i Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Mitra

om du kommer till uppsala kan vi vara ensamma tillsammans?

2011-06-26 @ 15:55:18
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Schysst att skaffa katt när du är allergisk, ellööör?

2011-06-27 @ 13:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0