Fyfan fyfan fyfan fyfan

Var precis med om det äckligaste sedan jag råkade äta en armé myror. Eller, problemet kvarstår fortfarande men nu utanför min dörr istället för i mitt rum. Jag dammsög. Städade. Grejade. Upptäckte att dammsugaren inte lät så mycket som den borde. Dammsugspåsen är väl full, tänkte jag. Öppnade dammsugaren och möttes av ett släkte smådjur som sällan skådats. Muterade dammsugsäckel, kallar jag dem. Vad ska jag göra? Jag spyr nästan av att tänka på det. Jag vill slänga hela dammsugaren men då har jag ingen dammsugare kvar och saken är den att det är Jessicas dammsugare och jag måste alltså på något vis sanera den, men hur? FYFAN JAG MÅR ILLA!

Kommentarer
Postat av: Mitra

Åh fyfan cissi, det där är min värsta mardröm. Seriöst alltså, jag har drömt det där massor av gånger! Det är alltid samma sak fast olika småkryp varje gång. Det värsta är när en hel spindelarmé anfaller när man öppnar dammsugaren. Det kliar på hela kroppen i en vecka efteråt, även om det inte ens hänt i verkligheten.



Vart har du dammsugaren? Jag hoppas den inte står i ditt rum för då kommer jag aldrig mer hälsa på dig, haha. Sätt i en ny dammsugarpåse och dammsug upp nåt giftigt, typ råttgift eller.. vad vet jag.. tvättmedel? Haha.



Uuuuuh vad äckligt! Jag lider med dig! Har inget mer konstruktivt att säga Im afraid!

2011-06-17 @ 17:12:33
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Jäsika

Men byt dammsugspåse eller? Eller är hela dammsugaren full med äckel? Fy faan! Men alltså, du kan få den. Jag har en ny nu, EHEHEHEHE.

2011-06-21 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0