Bli stolta.

Alltså jag har varit så himla modig idag. Jag har klättrat upp i ett träd.
Till en koja som är typ sex meter upp. Jag tror inte ni förstår min rädsla.
Jag har aldrig i mitt liv kramat något så hårt som jag kramade trädet,
jag hyperventilerade och satt mig ner på en gren och skrek" JAG STANNAR HÄR!"
Men till slut kom jag upp. Efter två cigg, en öl och lite konversation så kunde jag nästan slappna av.
I fem minuter, tills det var dags att klättra ner igen. Fyfan vad jag är höjdrädd alltså.
Och så blev jag biten av en fakking pissmyra också, det var mindre kul. (Mindre kul än vad?)

Catalina - Du har rätt stora tuttar!
Jag - Eeehhhh-h-h-h-h
Catalina - Alltså men det är något bra!
Jag - EEEEHM okej
Catalina - Alltså förlåt att jag sa så, det bara kom.

HAHA.

Johan till Catalina - Vi måste knulla här i kojan sen!
Catalina - JA!

Johan - Jag hade en asbra koja hemma när jag var liten.
Thomas - Runkade du där också?
Johan - Bara en gång.
Jag - Haha en gång? Varför kommer du ihåg just det?
Johan - Ja men jag gick tillbaka till kojan för några år sen och gjorde det bara för att ha gjort det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0