LördaG

Hähäähähäähähäh, principer? Njäe, skulle inte tro det.

Idag har jag ätit världens (alltså jag menar verkligen VÄRLDENS) godaste hemmapizza, med tacoköttfärs, mozarella, tomat, paprika och lök. Till det, den bästa bean som finns: pulverbean! Och så sallad och pepsi max. Livet kunde liksom inte bli så mycket bättre under den måltiden. Annars har jag mest gått runt och varit bakfull, och så har jag sett på Nattbuss 807 med Gustav och Thomas. Vilken underbar film! (Inte!) Nu väntar jag mest på att Jessica ska komma till Uppsala. Har två tvåhundragramschokladkakor som jag tuggar lite förstrött på också. Livet är gott. Kaloriintag, fredag 2/7: 50000!
Gött. Nu ska jag dammsuga. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0