Jag har beslutat mig för:

1. Att strikt celibat är min grej ganska lång tid framöver nu.
2. Att jag måste skaffa fler tjejkompisar.
(3. Alternativt tycka att folk är ännu mer överskattat än vad jag redan gör.)
4. Ignorera SAMTLIGA "sluta ät du är ju tjock"-impulser och istället helt enkelt.. äta och bli lite tjockare.
5. Att om jag avslutar mitt liv i celibat och blir av med oskulden någon gång i framtiden kanske två gånger för då kanske det kan bli två barn med lite hjälp från gud en pojke och en flicka OCH DÅ, då ska de heta Leonard och Lucy. Tjena nej pappan får inte bestämma något alls, nej, självklart inte.
6. Att jag bosätter mig i skogen tills jag inte är arg längre.
7. att göra något nytt snart. Jag behöver bara fundera ut vad.
8. Allt är så fruktansvärt jävla meningslöst just nu ur ett större perspektiv så jag tänkte under den närmsta tiden glädja mig helt sjukt mycket åt allt som inte går helt åt helvete tills den där stora meningslösheten försvinner och ersätts av något.. roligare.. som typ.. ingen aning.
9. att jag snart ska åka till Smedjebacken, besöka Ica för första gången på typ ett år och köpa tusen kilo godis eftersom jag gillar godis och jag är den jag är och jag behöver inte vara någon annan.

Okej nu har jag gråtit för andra gången idag, först till sista avsnittet av HIMYM och nu till sista avsnittet av Greys Anatomy. Gud vad sorgligt det är då, jag hade nästan glömt det för det var så längesedan jag såg på mina favoritserier. Och Mitra, jag förstår vad du menar med att McDreamy är ett as!

Kommentarer
Postat av: Mitra

Ah ellerhurdå!



Det där med folk ÄR överskattat cissi, men vi kanske ska gå på kompisjakt någon dag? Jag känner också att lite socialt umgänge faktiskt inte kan skada mer än instängdheten jag envisas med!



Vill du ses ikväll förresten? Spela om TitelN?

2011-07-15 @ 19:09:03
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha ja det är ett bekymmer det där, man hatar alla men vill ändå ha nån att hänga med. men vi har ju varandra iaf, förutom att du har anki och en killee också, haha. jag följde mycket spontant med hem igår så jag är skoga och toker förstår du, annars hade jag gärna spelat om titeln (och vunnit.. direkt)

2011-07-15 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0