Höjdpunkter

En hel dag tillsammans med släkt och familj kan bli lite såhär:

-Kenneth kör i typ 30 km i timmen hela resan
-Han vänder med bilen på någon annans gård där arga rotweilers och schäfrar börjar skälla och omringa oss
-Farfar får en utskällning av en gubbe som tycker att han inte ska komma med gamla skrönor som inte är sanna
-Farfar kissar på någons gård.
-Tommy säger: en hed är en öppen plats med stenmur. Sedan letade vi stenmurar resten av resan. Flong nya sådana, helst.
-Micke väcker mig varenda gång jag råkar somna i bilen
-Jag blir kissnödig i bilen och håller på att dö, Tommy sitter och gör kissljud och Micke säger "Cecilia vi släpper av dig på Café Skitiga kuken nu så åker vi andra bort till restaurangen" så jag garvar och nästan kissar på mig ännu mer.
-Farmor och farfar tjafsar om allt
-Farfar och Pappa tjafsar
-Kenneth blir upprörd för att vi skriker åt honom att han gör fel hela tiden: "JA DET ÄR VÄL EN JÄVLA TUUUR ATT NI INTE KÖR, SÅ MYCKET FEL SOM JAG GÖR HEELA TIDEN!"
-Farmor visar oss en fin kyrkogård där hon i princip känner varenda jävel.
-Vår syssling frågar vår farbror Björn om vår kusin Therése är hans flickvän.
-Elias gjorde världens finaste halsband till mig igår kväll
-Victor (aka världens världens gulligaste unge) låg och chillade i mitt knä och jag kände mig allmänt nöjd med livet en stund där med en unge och en öl i händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0