Tema; nomnomnom

Bokkei har en tävling där man kan vinna en bild ritad av henne, och
eftersom hon är galet jävla duktig så vill jag såklart vara med!


"Nomnomnom" var temat. Min motivering till varför jag ska vinna:

-Jag äter mest godis av alla jag känner. (Enda gången den meningen kan ses som något positivt?)
-Skittles är världens bästa godis men är skitsvårt att få tag på!
-Jag älskar färg och regnbågar och skittles har de finaste förpackningarna ever!
(-Den här bilden tydligen tagen 13:47 också, vilket rimligtvis borde vara ett
tecken eftersom jag har sett just talet 47 överallt i cirka fem års tid..)

Såja! Nu ber vi lite till gud och hoppas på det bästa osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0