Fredag.

Jag är så trött på människor som säger saker som inte betyder ett skit. De låter jättesmarta när de använder underliga termer som är helt lösryckta ur sammanhanget, men egentligen så säger de.. ingenting. Jag menar inte, som en del visst säger och tycker, att man inte ska använda "akademiska" ord. Det är helt okej för mig. MEN INTE NÄR DE ANVÄNDS UTAN ATT BETYDA NÅGOT, INTE NÄR DE ANVÄNDS FÖR ATT KOMPENSERA BRISTANDE KOMPETENS I ÄMNET ELLER FÖR ATT DÖLJA FRÅNVARON PÅ INTELLIGENS!

Det stör mig. Vad mer stör mig?

-Sarkasm. SARKASM MY ASS! Det kan vara jätteroligt, men det kan också vara.. lite.. FUCK YOU över det.
-Folk med dryga röster som pratar högt och länge på en offentlig plats. (Jag sitter vid en dator på Engelska parken för tillfället och har i en halvtimmes tid lyssnat på en tjej som låter som en blandning av Nanný och en förkyld femåring uppvuxen i Stockholm. Inte okej.
- Att jag har extremt ovattentäta skor. Det suger. Hehe. Eller.. de suger. Upp. Det är blött.

Det sista som stör mig idag är att det regnar. Varför ska det regna? VARFÖR REGNAR DET?! DET ÄR FÖR FAN DEN NIONDE DECEMBER! Men jag har baaaaaraaaa.... reeeegn hooooooos mioooooooiig.

Jaja, nu har jag gnällt av mig och tänker ha en jävligt bra helg! JAOW BITCHES NU GITTAR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0