Bongo

Det snöar som ett as ute. Jag som har gjort mig fin i håret, till ära för posterutställningen. Haha. ÅÅÅH jag är så trött på den här kursen att jag dödar någon snart.

Men i vilket fall som helst så har jag styrt upp min livssituation lite. Eller.. ja, Cecilia-styrt-upp. Det vill säga att jag har gjort en hundradel av vad en normal människa skulle ha gjort. Jag har alltså sökt två jobb och ordnat så jag kan få lite studievägledning imorgon, av en människa som verkar vettig.

Nu ska jag laga lunch. JA JAG SKA ÄTA LUNCH NU! Jag äter hela tiden, men jag har bestämt mig för att det är bra att äta. Jag ska äta stekta svampinjoner och kürv. Det blir gott. Sedan skola. Snöstormskola. I like. High five. Sexy time.

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0