WHERE IS THE LOOOOVE?

Jag lyssnar på Black eyed peas! Högstadiet all over again. Men fan vad bra det är! YEAH WE TRY TO STOP TERRORISM, BUT WE STILL GOT TERRORISM HERE LIVIN'! FATHER FATHER FATHER HELP US SEND US SOME BLA BLA BLA FROM ABOVE WHERE IS THE LOVE THE LOVE THE LOVE OSV! MADNESS IS WHAT YOU DEMONSTRATE! OSV!

Jag är speedad. Jag har varit ute och sprungit lite. Med betoning på lite. Men det är väl rätt vettigt att gå också.



Man får väl vara lite stolt över sig själv ändå?



Även fast man inte blir snyggare av att springa i tio minuter två gånger i halvåret?



Kvällslektyr. Svenska är grejen! EHRM.

Förresten så är det här en CAMBLOGG från och med nu.
Så ni kan sluta läsa den här bloggen nu alltså om ni vill,
om ni inte redan har stängt ner sidan i panik pga den
(o?)smickrande dubbelhakebilden. Jajaa, whatever.
Seriös kan jag väl fan bli någon annan dag?
(och typ.. snygg. Morgondagens outfit: Burka.)

WHATEVER HAPPENED TO the FAIRNESS AND EQUALITY?
GOTTA KEEP MY FAITH ALIVE UNTIL THE LOVE ARRIVES?
(Haha ja jag vet, jag hittar bara på texten. Jag har fan ingen aning om vad de sjunger så jag hittar bara på. Är det något fel med det eller?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0