Onsdag

Om jag hoppas riktigt mycket, så kanske allt blir som jag vill. Vad vill  jag då? Det vet jag inte riktigt, något slags best case scenario bara. Känslor, skratt, glädje, ett liv, ett hem. Kaffe på morgonen ur en blommig kopp. Fint porslin har blivit en viktig sak för mig. Det smyger sig på och det känns väldigt.. oroväckande. Särskilt eftersom det jag vill ha mest i världen just nu är dessa:



Mateusporslin, typ det finaste jag har sett. Visst skulle man bli lite lyckligare som människa om man hade två såahär? Jag känner det på mig. Ja, och så har jag lite dukcravings också. En ny duk vore fint, vore det inte?

För övrigt så hällde jag ner gammal mjölk i mitt kaffe idag. Resultatet var inte så kul. Och så fick jag bara dricka pyttelite kaffe till frukost eftersom jag var tvungen att hälla ut typ allt! Inget roligt alls. Saker får inte gå fel på morgonen, det kan förstöra en hel dag!

Nu ska jag sminka mig och gå till skolan. Guuud så spännande! Och idag måste jag plugga också. Det känns ju som att det kan bli ett intressant projekt. Är väl bara att sätta igång med det sedvanliga mutpluggodiset. "OM DU GÖR KLArT DET HÄR FÖRE KLOCKAN SJU SÅ FÅR DU ÄtA MASSA CHOKLAD OCH TITTA PÅ TV"

Det funkar aldrig! Fast det är ju ändå godast med choklad när man inte har förtjänat den, så det gör väl kanske inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0