Jag syns väl inte om jag tittar bort?

Jag betedde mig nyss som ett jävla mongo. Jag var ut och sprang nyss. (Nej, jag joggade i fem minuter och gick i en kvart, men struntsamma) Jag är iallafall svettig och jävligt ful. Hissen var precis på väg ner och jag såg ett par röda converse där inne och kopplade direkt att: FAN det är min granne! Vet inte riktigt varför jag fick panik men jag vände mig iallafall om och stod med huvudet in mot väggen på andra sidan av hissen (väldigt naturlig position när det kommer till hissväntande.. eller inte.) När han går ut smyger jag förbi men han ser mig självklart och säger hej, jag hejar asfort tillbaka, tittar inte ens på honom utan snabbar mig in i hissen. OCH SÅ KOMMER HAN EFTER MIG! Han hade glömt hörlurarna. Guuuud sedan stod jag och tittade bort och mumlade något dumt till svar på hans frågor och nu är jag inne på mitt rum igen. Och skrattar åt mig själv. Vafan är vi femton år igen plötsligt, Cecilia? Är det jättepiniiiigt om en kille ser dig osminkad och röd i ansiktet? HAHAhahaha ja tydligen. Herregud alltså... Hej Cecilia här, går i nian. Vägrar va med på gympan för tänk om jag blir röd i ansiktet? Så hiiimla skämmigT likzzzzom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0