jag är bra på att säga va


elias - du har varit hemmaaa hos din kompis!
jag - öööh va?
elias - Jaaaaa du har varit hemma hos din KOMPIS!
jag - jaha, ja det har jag ju kanske varit?
micke - ja, han menar.. vad fan heter mina halvsystrar nu igen?
jag - va?
micke - han menar jessica! att du varit där och hälsat på, mina ungar är kära i dig så de vill veta och frågar vart du är och vad du gör hela tiden.. du har nog en fem stycken halsband hemma också som de har gjort till dig.

så jävla fint att mina kusinbarn har koll på mig! och så jävla bra att micke fortfarande benämner jessica som "halvsyster"! fast det bästa är ju ändå att han knappt vet vad hans så kallade halvsyster heter? hahaha


Kommentarer
Postat av: Jejje

HAHAHA, ja det var det sjukaste på länge :D då har jag alltså en till "halvbror" i samlingen, som jag inte träffat på sisådär 10 år?

2011-08-09 @ 15:47:35
Postat av: Terrorése

Och en "halvsyrra"... Inte att förglömma gumman ;-)

2011-08-09 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0