Fortsättning på datorhistorien

Jag åker in till Smedjebacken i spöregn, hämtar upp min dator, åker hem, trycker på den.. och så dör den efter 20 minuter. Så nu måste jag köpa en ny dator. Är det någon såndär bra teknikintresserad människa som kan hjälpa mig att förklara vad det är jag ska köpa? Annars köper jag det billigaste. Typ en rosa mini-pc för 2000 spänn, fast det vill jag ju inte ha. Men jag vill gärna ha något billigt. Tips uppmuntras. (Skadeglädje beivras.)


pappa - vadå behöver du en dator då?

pappa - jag kan tänka mig att köpa en begagnad industridator till dig

pappa - du kan väl ta mammas dator, hon behöver väl fan inte den!

pappa - du kan väl ta mammas iphone?

pappa - då är det alltså inte en sån jävla bra idé att köpa en fem år gammal laptop?

pappa - men har du provat att byta fläkt då?

pappa - så datakillen hittade inga fel? då är det väl inget fel på din dator då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får köpa min om du vill, dom ska tydligen vara lite sega dom där små :P vi ska köpa en stor istället!

2011-08-19 @ 20:04:28
URL: http://rosamitra.blogg.se/
Postat av: cecilia

fast jag vill ju inte ha en seg liten jävel, så därför vill jag inte köpa din dator

2011-08-19 @ 21:10:05
Postat av: Terrorése

Raymond då? Ska vi inte kolla vad han har att erbjuda först?

2011-08-20 @ 17:05:10
Postat av: Anonym

jo tror du raymond har nåt ess i rockärmen kanske? det är absolut värt att kollas upp! : )

2011-08-21 @ 11:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0