ASSÅÅÅÅ inte för att jämföra mig eller så men

jag var ut i gymmet precis. joggade i en halvtimme och svettades som ett as, för att vara lite mysigt snuskdetaljerad. sedan kommer jag in, kollar facebook och det första jag ser är amelies statusuppdatering om att hon SPRUNGIT I EN OCH EN HALV TIMME. vilken idiot va? men jag fick iallafall vara stolt över mig själv i cirka 2 minuter! tack för det liksom. men nej, man ska inte jämföra sig. men om jag ska ut och försöka aktivera mig något mer i framtiden så måste jag nog eventuellt ha en ny sportbh för jag tror seriöst att jag har slitit sönder min hud pga studsiga omständigheter under den senaste halvtimmen. det gör ont. inte normalt.. inte normalt. inte normalt att blogga om heller. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0