Är du tjock? Då kan du väl gå hem igen.

Jennifer Hudson är mer stolt över att ha gått från storlek 46 till size zero än vad hon är över sin oscar. Känns inte det väldigt sunt? Jag tycker det. Var femte sjuåring vill bli smalare. Är inte det också helt normalt? På Aftonbladets startsida kan man bland annat läsa om hur man ska lyckas motstå fikasuget på eftermiddagen, hur nyttiga ens flingor är, hur många kalorier det är i juicen vi dricker, maten du blir smal av och om man betalar för att ha Aftonbladet plus så får man även exklusivt en guide om sju superdieter som får dig att rasa i vikt. Är det inte för trevligt det här? Jo men jag gillar't. Jävla värld!





Men om jag nu måste vara ärlig så älskar jag tjockisprogram, jag läser artiklar om hur många kalorier det är i min lördagsgodispåse och ibland står jag också i provrummet och hatar min jävla kropp. Fast varför det, egentligen? För att jag är.. jag vet inte. Kass, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0