Vafaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeen.

Jag sitter just nu framför (bakom) den segaste datorn i Engelska Parkens historia. Vad gör jag här? Jo, jag orkade inte cykla hem, och jag var kanske aningens optimistisk när jag tänkte VAFAN, tre timmar går ju asfort! (vi ska på Poetry slam klockan sju, nämligen.) Ja, och nudå? Nu har jag självklart skittråkigt.

Men, jag var varit hos en studievägledare, köpt en vårjacka, (ÄNTLIGEN! thank god för H&M:s barnavdelning) pluggat lite, slängt iväg några mail och nu.. nu vill jag inte mer! Jag vill ha hemlagad mat och en klapp på kinden.

För övrigt så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra i höst. Alltså.. om jag ska plugga. Eller ja, det ska jag väl. Jag kan inte bli vuxen än. Studievägledaren sa att det var skitsamma vad jag gjorde, chanserna för att jag ska få jobb är ändå lika små! (KUL!) Men.. det löser sig säkert. Jag horar väl omkring så länge. (skoj.)

Nurå?! Näe, nu går jag fan och köper godis. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0