Skulle uppskatta ett snabbt svar

Hej, jag har ett fysiskt problem och undrar om ni kan hjälpa mig med det, fort som attans. Jag har haft feber, varit förkyld, hostat, bla bla. Nu mår jag bra i huvudet (bortsett från viss allergi) men jag har lite hosta som låter slemmig och gör skitont. När jag väl hostar vill säga, vilket inte är överdrivet ofta. Problemet är att jag har värk i bröstet. Det svider liksom lite hela tiden eller trycker eller värker och det stör mig verkligen för jag förstår inte varför. Det känns liksom inte helt förkylningsrelaterat. Är det för att jag har hostat? Kanske, men det känns inte så. Och det är inte halsbränna heller. Fan, jag vågar knappt röka! Men nu måste jag röka eftersom jag blir nojig över att tääänk om jag får lunginflammation nu när jag ska åka till Rom på måndag? NÄEJ JAG MÅSTE VARA FRISK! Jag är ju typ frisk. Jag har ju typ precis blivit frisk... EEEELLER?!?!?

Kommentarer
Postat av: Sofie

det kan bli så. man kan hosta så mkt så man får sprickor i revbenen. men nu tror jag inte det är så utan att du hostat sönder ett muskelfäste eller nåt, kan det stämma?

/sjukdomsexperten

2011-04-29 @ 21:16:06
Postat av: Cecilia

jag tror eventuellt att det kan vara stress, för efter att jag fick höra den förklaringen och lugnade ner mig lite och tänkte "NU SKITER JAG I DET HÄR VAFAN SKITSAMMA" så har det känts lite bättre. men det kan vara förkylnings-aj-aj också. men det kändes liksom inte som att jag hostat sönder något, det har liksom bara.. värkt på ett konstigt sätt. ;O

2011-04-30 @ 01:42:26
URL: http://loveistheanswer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0