Skärtorsdag.


Jag är bakfull och har ont i hela kroppen. Det är inte så roligt.
Annars då? Jag har lust att lämna ut massa spännande detaljer
angående hur alla människor i min närhet krånglar till sina liv.
Men nej, man ska tydligen inte göra sådant.

Idag pratade jag med Kenny i telefon för första gången på aslänge, det var sjukt trevligt. Hans mamma och min mamma ska mötas upp i Smedjebacken idag, så ska jag få mina kartonger med saker som har stått hemma hos Kenny sen oktober 2009. Det ska bli otroligt spännande att kolla i dem faktiskt.

Och jag måste verkligen plugga.. Jag kanske kan plugga inatt? Mår jag bättre då? Jävla pissbakfylla! Men jag har iallafall suttit ute i gräset och ätit pizza idag, det var sjukt mysigt. Och nyss var jag och Mitra ute och köpte en glass och satt och tittade på fula människor utanför Ica (enda problemet var att vi inte såg några fula människor.) Mitra är typ helt cpallergisk. Jag tyckte mer synd om henne än om mig själv, och då mår jag ändå som en påse skridskor. JAG ÄR EN SÅDAN SYMPATISK MÄNNISKA.

Nu ska jag hetsa i mig massa pepsi max och poppa popcorn.. sjukt flottig avslutning på en ganska flottig dag. Kan det bli bättre? Svar: Ja, det kan det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Mitra

HAHAH EN PÅSE SKRIDSKOR! Glömde fan att tycka synd om dig, förlåt! Var så uppe i min egen självömkan, hade inte plats för mer dåligheter. Haha.



Jag är hungrig. Igen. Vill fan ha den där pizzan du snacka om. På gräset. Fast minus gräs. Bara pizza. Och ingen jävla barnpizza. Så kanske inte alls den du prata om. Men sluta prata om pizza då jag blir ju fan utmärglad. Åhherreguuud jag orkar inte. Godnatt

2011-04-22 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0