Långfredagshelvete.

Kul att jag blev asdeppig helt plötsligt då. Jag är inte längre van vid sånahär svängningar, mitt humör har varit så stabilt den senaste tiden. Men nu blev jag i vilket fall sämst i världen. Så jag tar en promenad i kvällsolen och tillåter mig själv vara den ensammaste och dåligaste människan i hela världen denna långfredag år 2011. Tack och hej, jag återkommer när mitt humör gör ett uppsving igen. Om fem minuter kanske. Eller kanske imorgon. Ciao.


OKEJDÅ. Nu är klockan 20.34 och jag är på lite bättre humör. Men långfredagar suger ändå, tur att de bara inträffar en gång om året. (Fniss) För övrigt är jag helt sjukt jävla sugen på kött idag. Har precis ätit en sallad med rökt påläggsskinka. Mmmmmmm kött. Ägg vill jag också ha. Kött och ägg. Och fisk. Lax. Allvarligt. Jag håller på att bli dum i huvudet. Fyfan vad jag ska äta kött imorgon och på söndag. Massa jävla dött djur ska jag äta.
Ja jävlar vad gott det ska bli.

Fast nu blev jag sur och lite ledsen igen när jag läste dialogen som killen som inte fick nån ambulans hade med sjukvårdspersonalen innan han dog. Fyfan vilken jävla panik han måste ha haft. Helt sinnessjukt att sånthär får hända ju!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-23 @ 00:47:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0