Långfredag.. borde ju hinna plugga lite iallafall?


Jag lyckades gå upp klockan åtta.. check!
Nu är det bara att plugga kvar. Och städa.
Det löser sig. (haha)

Jag hatar den här jävla fucking pollenallergin.
Det kliar liksom över hela min jävla kropp och hur jag än ligger så känns det aldrig bra, och jag vrider mig, gömmer händerna under i huvudet men sedan börjar det klia helt outhärdligt mycket så jag måste klia lite på händerna på lillfingret i pannan på magen i ögonfransen i huvudet och på benet fan på ryggen också och i ögonbrynet och så lite på foten bara sedan är jag klar fast då börjar ju hela jävla proceduren om igen. FUCK OFF!

Jag låg och funderade inatt vad man skulle kunnna likna känslan av att det kliar med. Folk säger "Men klia inte så blir det bättre, låt bli bara.." Och då känner man lite att man vill bitchslapa dem i ansiktet fråga om de kan dra åt helvete en stund. För det är verkligen omöjligt. Jag kan ligga en stund och känna att det kliar, och jag väntar på att det ska gå över men DET GÅR ALDRIG ÖVER. Det är det som är det sjuka. Kliar det på mina händer så slutar det inte klia förrän jag har kliat sönder dem. Är det då så konstigt att jag kliar? Hur kan man låta bli, när det känns som att en miljon små myrbäbisar har disco innanför huden? Just det. Fucking insane, you people!

Nu blir det mer kaffe och en cigg, sedan ska jag städa. Jag uppdaterar om hur det ser ut på pluggfronten. Det kommer ju garanterat inte gå bra. Halv nio är jag slightly positive till dagen, kl tolv kommer jag gå runt och muttra, klockan tre kommer jag slå på mig själv och skrika könsord, klockan fem kommer jag öppna godispåsen och klockan åtta kommer jag antagligen komma på att jag vill dricka öl istället. (Skulle väl kunna sätta typ tusen kronor på att det kommer bli såhär.. men, jag hoppas verkligen inte. Snälla gud, få mig att plugga idag: SNÄLLA! AMEN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0