Happy birthday to you

Nu känns det lite konstigt inuti. Korta bra stunder, det kanske är så det ska vara?
Sedan glömmer man bort, för man har inga andra alternativ.

Och idag åker jag till Avesta och äter påskmiddag med Jessicas familj.
Det ska bli supertrevligt, för att använda ett utav de mer töntiga orden i mitt vokabulär.

Annars då? Jag har fått ont i halsen.. det var väl inte bra?

Jag drömde om marabou-kakor. Är det någon som har smakat dem?

Såg filmen 'The boat that rocked' igår, fan vad jag gillade den!
Sjukt mysig film ju, med massa bra musik och fina kläder!

Och nu ska jag klä på mig och packa lite dricka kaffe cykla ner på stan åka tåg.

Glad pårre påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0