Vafan

Jag tänkte skriva något om att jag har en bra lördag men jag ångrar mig lite när jag inser vad jag faktiskt gör. Jag sitter bredvid Gustav och tittar på när han spelar töntdataspel med sin kompis. " Vill du inte komma och titta Cissi, det är spännande här! Titta här är Stefan. Nu pussar jag Stefan. Titta en ödla, ser du? Ska jag vinka till ödlan? Nu är Stefan arg. Åh level 21! Jättebra..." Själv sitter jag och spelar Wordfeud, göttar mig lite med tanken av att jag har skaffat spotify premium, köpt en ny väska och parfym och att gustav har fyllt nattdukslådan med massa choklad för att hålla mig på bra humör medan han hittar på massa dumheter. Fan jag bara förlorar i Wordfeud, skitsur blir jag också. Den där tävlingsinstinkten sitter djupt rotad. Så ja, jag vet inte om det är en bra lördag. Jo, men det är det nog. Om även högst ovettig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0