Så jävla sur

Mitt morgonhumör alltså. Jag vill slå någon. Helst vill jag slå gubben som sitter och stänger av och på stereon i en reklam som går på tv:n jämt, har ni sett den? Den gör mig lätt illamående av aggression. Och så vill jag gärna låsa in politikerkillen på nyhetsmorgon, han som klär sig som 65 fast han är högst 27. Tjejen i page är tyst på helt fel ställen i sina meningar. Mackorna smakar gammalt. Smulor på golvet. Min fot har somnat, ont i magen, det kliar på händerna. Kuddarna ramlar ner från sängen, fjärrkontrollen fungerar inte, telefonen hakar upp sig, har slarvat bort busskort och vantar och mjölken är slut.

Men ha det så kult på restauraaangen!

 

http://thisisnthappiness.com/post/17717471401/marlboro-country

Fredag.

 

 

Ps. Jag drömde om Jonas Sjöstedt inatt. Och Annie Lööf. De var fulla. Jag spraymålade ner en skoltoalett med rosa och vit färg. Blev utskälld och beodrad att måla över allt dagen efter. Skittråkigt. Det var faktiskt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0