<3

Alla hjärtans dag alltså. Min enda åsikt om det när vi diskuterade om vi skulle hitta på något var (förutom suckar och sedvanliga kommentarer såsom "men det är ju en sådan löjlig dag") var: "jag vill bara sitta vid ett riktigt jävla bord och äta. Och dricka vin!"

Och när jag kom hem till Gustav på kvällen så hade ett bord ordnats, samt tända ljus och mat. Till och med förrätt med räkor och vitt vin! (Var visst lite för hungrig för att hinna ta kort innan maten var slut, heh.)

Entrecote med rostade rotfrukter, och finvin! (Fuck you castillo de gredos!)

Jag stod för efterrätten, eftersom jag är ett sockermongo.
Trodde macaron skulle smaka något. Det gjorde det inte. Men det såg fint ut!


Det är liksom som så att jag i vanliga fall äter antingen framför tv:n, ensam vid ett litet nattduksbord eller framför datorn. Jag har därför lärt mig att uppskatta att kunna sitta mittemot varandra och äta. Eller liksom ... att få sitta vid ett bord, bara. Det är bäst. MÖMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0