Grattis

Grattis Sofie (vi ses på fredag!), Gustav (och grattis till hans brorson som blev född imorse och fyller 0 år idag) och Johnny Cash (om han levde) på födelsedagen!

Idag har jag haft göttig sovmorgon (eller ja, till klockan åtta iallafall) med massa frukost, kaffe och choklad. Jag som skulle bli nyttig. Eller ja, nu ska jag nog bli nyttig, upptäckte precis att mina jeans sitter tightare än någonsin. Eller ... nästa vecka ska jag bli nyttig, kanske. Den här veckan går det liksom inte, för jag måste äta massa goda saker och dricka vin den här veckan, för det är liksom inplanerat. Jobbigt liksom. Liksomliksom.

Nu ska jag gå till skolan. Gud så roligt. Läsa läsa läsa, för det tycker vi är kul! Lektion lektion lektion, för språkpolitik är så kul! Ja, jätteroligt. HA DET SÅ KULT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0