Söndag.

Känner hur jag börjar bli mer och mer upprörd över något som jag inte vet vad det är, jag vet varför men jag har ännu inte kommit på något konkret att vara förbannad på. Är det någon som har bra tips på vad man kan sura över? Jessica, du måste ju fan kunna hjälpa mig här?

Har haft en jävligt fin vistelse i Stockholm med mami, shopping, god mat och hotellfrukost! Kan det bli bättre? Och så ett par öl på det. Kom hem jävligt schleten igår och spenderade kvällen med att äta chips och garva åt Smala Sussie med Gustav. Det är fan skitsvårt att se Smala Sussie utan att citera allt hela tiden. Och man kan ju inte hålla på och säga allt de säger i filmen, det är ju skitstörande. Jaja.

JAJA! Nu då?
Jag är rastlös och hungrig, men jag vet fan inte vad jag ska göra och jag vet fan inte vad jag ska äta.

Hilfe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0