Lite tankar sådär

När opererade tjejen i Doctors överläppen? Sist jag såg programmet så rörde den sig, nu såg den helt död ut. Jävligt sorgligt faktiskt. R.I.P Doctors-tjejens överläpp.

Idag har jag lärt mig en sak redan, och klockan är bara tolv. Verkar bli en bra dag va?
Jag har lärt mig vad Q8 står för. Imponerande va? Jo, jag tycker det jag också.

Imorgon kommer älskade maaaaaaaammaa och hälsar på mig! Det ska bli så himla kul (för att använda mitt nya favorituttryck som jag bara inte kan sluta säga.. tillsammans med "NÖÖ", jävla Thomas) Mamma säger iallafall att jag får bestämma vad vi ska göra.

Ehm.. oookej! Hon kommer komma fram typ vid 18.00 på fredagen och ska åka hem dagen efter på eftermiddagen eller så. En kortvisit med andra ord, och på lördagen ska vi gå på stan. Och så tänkte jag ta med henne till skulpturutställningen i Stadsträdgården.

Men imorgon när hon kommer fram då? Funderar på att typ.. laga mat och bjuda på vin! Och sedan åker vi ner på stan och dansar järnet, och drar kokain på toaletten och vaskar champagne i baren. Jaja näe. Men. Dricker en öl.

Och om jag känner min mor rätt så kommer hon bli packad efter två glas rödvin och en öl, så då åker vi hem och sover, sedan har hon dåligt omdöme dagen efter så då bjuder hon på lunch och kanske en tröja.

Var inte det här typ den bästa planen ever? Eller ska vi göra något annat? Jag tänkte att vi skulle gå på teater faktiskt, men eftersom min mor tydligen inte kan vara borta från Mattsbo längre än ca ett dygn så blev det inget av med det.

Kul att jag verkligen sitter och funderar och planerar vad vi ska hitta på va?
Jag får uppenbarligen besök lite för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0