Suck

Jag försöker att inte googla så mycket av sånt som kom upp på provet idag. Men vafan, jag kan inte låta bli. Och jag har fel på varenda jävla grej förutom på den fråga där jag svarade "Almedalen". Seriööööst, jag trodde Kofi Annan fortfarande var FN:s generalsekreterare, när fan läste jag nyheter senast egentligen? TVÅTUSENSEX ELLER? Jag var även ganska övertygad om att det var Friedrich Nietzche som skrev Faust. Vadå Goethe liksom. Mitra, skulle inte du ha lärt mig det här när du pluggade litteraturvetenskap eller? Det enda jag minns av dina studier är Sapfo och As you like it. Fast jag vet inte, rent allmänt känner jag väl att jag borde få en medalj för att jag över huvud taget kommer ihåg något som Mitra pluggade för två år sedan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad var det du gjorde antagningsprovet för? Jag blir nyfiiiiiiiken!

2012-05-13 @ 15:05:06
URL: http://tinad.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Journalistikgrejen som du sa att du också hade tänkt söka förut! :)

2012-05-13 @ 15:32:03
Postat av: Anonym

Haha Goethe borde jag faktiskt ha lärt dig, det kan jag villigt erkänna! Men jag är stolt över dig Cissi, du kommer ihåg mer av mina studier än vad jag själv gör!

2012-05-13 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0