Kära bullen.

Kära bullen. Jag förstår inte vad min pojkvän säger när han ringer mig. Jag hör bara "bööh äässschh åå eesch hmmss". Är det här normalt? Jag tror att han eventuellt kan ha sagt något om att han vill åka hem till mig och sova. Inte för att vara sån, men jag är inte helt lockad av tanken på att ha en brutalt packad människa som har tappat talförmågan bredvid mig i min säng. Men eftersom jag är en väldigt omtänksam och godhjärtad person så svarade jag dock att han var välkommen hem till mig och sova. Mest eftersom jag i så fall åtminstone vet att han kommer hem över huvud taget. Om det nu var det han frågade alltså. Han kan också ha sagt något om att ringa en taxi, och meningen efter tolkade jag efter cirka tio "VA?!?!?!?!" som "schhaaag kan ringaaa åå schöra". Jag tror eventuellt att "schöra" kan betyda "höra". Jag hoppas åtminstone till gud att det inte betydde "köra".

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:33:11
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0