Lista.

Jag har insett att min senaste kyss…

var med någon jag tycker mycket om. om jag inte råkade hångla upp sofie i sömnen inatt då. fast då vore det ju ändå med någon jag tycker om, så det var väl kanske skitsamma?

Jag lyssnar på…

asbra musik som folk bara gnäller på. förstår inte varför. GILLA ISTÄLLET! Här har ni min justnu-playlist.

Du mår bäst när du…

jag vet väl inte när du mår bäst. men jag mår rätt bra när jag är full.

Stockholms bästa stadsdel är…

fan vet jag heller. Mariatorget kanske? Jag hade en fin dejt där en gång.

Jag pratar…

fort och mumligt, på dalmåååååål tydligen.
Fast helst är jag tyst. Eller sjunger pojkbandslåtar.

Jag älskar/tycker om…

center nougat center nougat center nougat center nougat och färg.

Min bästa vän(ner) är…

fantastiskt jävla bra.

Min första riktiga kyss…

var läskig och blöt och kladdig och otäck.

Jag avskyr när folk frågar…

"MEN ÄR DU SUR ELLER?!?!?!?!!!"

Kärlek är…

som en liten lurvig katt marinerad i center nougat.

Någonstans, tänker någon…

att hår under armarna är början till världens undergång. garanterat.

Jag kommer alltid att vara…

barnsligt förtjust i fiskedammar och bollhav.

Jag är hemligt förälskad i…

killen som städar i mitt hus. Han är inte snygg. Men han ler mot mig ibland, låter mig gå före genom dörrar och framför allt så håller han Flogsta fritt från aids och råttor. Tack för det, städkillen!

Sist jag grät var…

det minns jag inte ens. Skulle gärna gråta en skvätt nu, men det går ju inte? /matchotjej_88

Min mobiltelefon är…

förbannat älskad av sin ägare.

När jag vaknar på morgonen…

funderar jag på hur jag ska överleva dagen och hur jag ska kunna undvika att döda någon inom den närmsta timmen.

Innan jag går och lägger mig…

fryser jag halvt ihjäl och tänker på frukost och center nougat.

Just nu tänker jag på…

center nougat. fast jag är för mätt. och så tänker jag på att jag borde sopa upp keramikskärvorna från den där tallriken som jag råkade krossa i morse i min bakfylleinkompetens.

Bebisar är…

mjuka, söta, fina och luktar lite kräks.

Homosexuella är…

såna som gillar sånt som är lika.

Blondinbella är…

en blond och smart tjej som bloggar om sin adhd under kontrollerade former.

I morgon kommer jag…

städa, söka ett jobb eller två och utvärdera helgen med gustav.

Jag vill verkligen…

att karamellkungen börjar sälja center nougat. och så vill jag ha en egen lägenhet och ett bra jobb. det skulle duga fint det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0