tjena!

Jag berättade för Gustav om min middag. Han sa att det lät gott. Sedan frågade han vad jag åt till. "Vadå till? Jag drack vatten", svarade jag och då verkade min middag tydligen inte lika god längre. Jag åt stekta champinjoner och paprika med creme fraiche, kryddat med de mest exotiska kryddorna jag äger, nämligen salt och peppar. Gud, jag är en sådan ospännande matmänniska att jag nästan kvävs av tråkigheten. När någon frågar vad jag vill äta, då svarar jag TACOOOOS varenda gång, med entusiasm. Eventuellt "TACOGRATÄNG!!!!!". När jag är riktigt vågad så kanske jag slår till med typ... ris? Kom igen, ris? Ris och sås? Är det inte gott eller?

För övrigt så sitter jag och läser kommentarer på en sida som streamar Gossip Girl. "Dair", kallar de romansen mellan Blair och Dan. "Chair", kallas kärleken mellan Blair och Chuck. SÅ jävla skönt, nu slipper jag äntligen säga två namn när jag diskuterar Blairs kärleksliv, vilket jag gör HELA TIDEN.


Chairos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0