Lördag

Idag har jag: varit på alans och ätit räksallad, spelat draw something, tittat på tv och ätit sourcream and onion-ringar (GOTT!) och ostkrokar med Gustav och Marcus. Nu är jag ensam igen, med färg i håret. Antar att det blir katastrof, men jag tröstar mig själv i förebyggande syfte med ett glas vin. Börjar oroa mig lite för min alkoholkonsumtion. Men det är ju så gott med vin! Och det är ju helg! Hallå. Ett glas? Jo jag vet, förnekelse. Första steget! Osv.

Nä. Nu ska jag skriva klart min jävla språkriktighetsfråga. Men hur hade fröken tänkt, när hon bad oss att skriva två A4 med enkelt radavstånd om ett ytterst trivialt ämne? Och det är inte bara något jag säger, det är fanimig definitionen av trivialitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0