Eeeeeh

Asså. Jag gick ner på stan för att köpa dammsugarpåsar. Clas ohlson hade inte min modell, men de tipsade om att gå till Electrolux. Electrolux hade inte heller rätt påsar, men de tipsade mig om nåt ställe på Kvarntorget. Eftersom jag började bli irriterad och inte heller visste var torghelvetet låg så började jag bara gå. Efter någon kilometer insåg jag att Boländerna inte var så långt borta. "Dit går jag!", tänkte jag. Och en kvart senare var jag framme. Vid Gränby centrum. Antingen har de flyttat Ikea eller så luras mitt lokalsinne. Vi kan väl chansa på det första. I vilket fall som helst så hittade jag till slut dammsugarpåsar!!!!!!! Dessvärre hittade jag en hel del andra saker också, så jag är en ganska fattig människa nu. Önskar att jag var lite mindre materiell av mig. Nu sitter jag på bussen hem, med värk i fötterna men en gul väska, en ugnsform, dammsugarpåsar, naturgodis, en smörkniv och en kökshandduk rikare. Weho!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0