Du kan du.

Smarta saker jag gjort den senaste tiden:

skulle gå in på en toalett i skolan och precis när jag ska ta tag i handtaget så böjar dörren att öppnas inifrån. jag blev livrädd och hoppade (ja, jag hoppade.. nu vet jag vad jag kommer göra om jag hamnar i livsfara) typ en meter bakåt, sedan sprang jag in på toaletten bredvid och stängde dörren. väl därinne i tryggheten började jag fundera över min mentala kapacitet, men ignorerade snart det faktum att jag ibland är väldigt sjuk i huvudet eftersom jag var kissnödig to death, så att säga.

igår köpte jag snus. ni vet att man får sånadär lappar med streckkoder så man får hämta ut skiten själv nu för tiden va? en sån lapp hade jag. för hundrade gången. jag var hungrig och trött och blippade in streckkoden, knöcklade ihop papperet och slängde det eftersom det ALDRIG tidigare har varit något problem med att få ut snus i den automaten. men självklart var det just den dagen som kassörskan hade glömt att blippa igång streckkoden. det kom inte ut något snus. stället fick jag finna mig själv med att stå och gräva bland allt skräp i papperskorgen inför en publik på sisådär 20 pers som stod i kassan någon meter bort. härligt.

fuckade upp i kassan på ica häromdagen. råkade visst glömma att lägga en kundpinne mellan mina och mannen framförs varor. det hela slutade i att tjejen i kassan först fick krångla tillbaka alla mina varor, sedan alla hans varor, blippa bort mina varor från hans varor och sedan blippa in hans varor igen, för att sedan blippa in mina en gång till. det var en fin stund. det hann bli långa köer där, kan vi väl lugnt säga.

igår beställde jag en muffins och en bulle. jag skulle beställa en muffins och en kaffe. men istället säger jag tydligen "en muffins och en bulle". precis när jag skulle trycka in min bankomatkod så började jag fundera över varför det låg världens största kanelbulle OCH en enorm chokladmuffins på min bricka. "eeeeeeehhhhhh alltså vad sa jag att jag skulle ha?" frågade jag cafépersonalen. "en bulle och en muffins", svarade de. Jag är ju faktiskt tjock i hjärnan, jag kan inte längre motsäga mig det faktumet. Som tur är ordnade det upp sig och jag gick därifrån med "bara" en chokladdränkt monstermuffins och en kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, ja det var lite ovant att sitta typ TYST i fyra timmar när det var massa folk där. Men du var ju där och såg seriös ut idag och kopierade massa papper väl? Då har ju kommit halvvägs. Lätt! :)

2012-03-29 @ 18:20:02
URL: http://tinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0