Onsdag

Idag har jag hunnit med att:
Försova mig
Vara på intervju
Fika på stan med Gustav och Marcus
Möta upp Emmilie vid stationen
Gå på stan
Äta mcdonalds
Dricka lite öl på taket

Nu är det dags att sova.

Inte alls pinsamt för övrigt, när jag berättade på intervjun att jag pluggat mediekommunikation och läst lite om pressetik osv. En av männen ba "jamen, då hade du oss som lärare då", och jag svarar "ja, eller nej.. inte dig" varpå han säger "nähä, då måste du ha struntat i min föreläsning, för det var jag som föreläste om pressetik".

Eheheheheheheheh. Kommer jag komma in? Mnjaäääeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha! Läste man pressetik i A eller B? Minns inte att jag överhuvudtaget läst det... Hoppas du kommer in! :)

Svar: jag tror man läste om det i A-kursen, jag drog till med lite iaf och hoppades på att slippa följdfrågor.. eftersom jag inte har en aning om något. ;p
Cecilia

2012-06-14 @ 11:32:23
URL: http://tinad.blogg.se/
Postat av: Jeppson

Piniiigt! Hihi, det var säkert försvoningens fel. Men lycke te! PUSS

2012-06-14 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0