Midsommar

Jag har funderat lite på det där med hur jag ska få tag i kläder till midsommar. Vi har hippietema detta år, och min tanke var väl att antingen batikfärga hemma själv eller gå ut på stan och köpa på mig hippie-iga kläder. Men sedan kom jag på idén att först kolla in i min garderob ifall att jag kanske hade något passande. Fem minuter senare insåg jag att min stil eventuellt kan beskrivas lite hippie alá 2012. Närå. Men med ett stort hippiehalsband runt halsen och en joint i mungipan så kanske det kan funka rätt bra såhär?


Vänligen ignorera posen och mitt nyduschade och flottiga salvansikte.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Amen vafan duken i bakgrunden skulle ju bli en asbra klänning?!?!?

2012-06-06 @ 19:16:33
Postat av: Cecilia

TACK FÖR TIPSET! SÅ FÅR DET BLI!

2012-06-06 @ 19:16:46
Postat av: sofie

haha ja det där blir nog inga problem ;)

2012-06-06 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0